Retourneren
OWLET 30-DAGEN-TEVREDENHEIDSGARANTIE
Elk
Owlet-product dat via onze website wordt gekocht, wordt geleverd met
een gemoedsrustgarantie van 30 nachten. Als je niet 100% tevreden bent
met je product, kun je het retourneren binnen 30 kalenderdagen nadat je
een hardwareproduct hebt ingesteld (bijvoorbeeld, het registreren van
onze Smart Socks of Cam-producten). Voor deze tevredenheidsgarantie is
een aankoopbewijs vereist.
GARANTIE
Je
monitor heeft een garantie voor fabrieksfouten van twee jaar vanaf de
datum waarop de app is ingesteld. Dus als je problemen ondervindt, kun
je ons bellen op 0 800 820 10.
Owlet is niet verantwoordelijk voor normale slijtage door gebruik van het product.
OM VOOR TERUGBETALING IN AANMERKING TE KOMEN, MOET AAN ALLE ONDERSTAANDE VOORWAARDEN WORDEN VOLDAAN:
Er moet binnen 30 dagen na de datum van registratie van het product een retourautorisatie (RA-nr) worden aangevraagd bij onze klantenservice. Om een RA-nr aan te vragen, kun je contact opnemen met onze klantenservice op 0 800 820 10.
Producten die direct aan Bomedys worden geretourneerd, moeten op onze website owletcare.nl zijn gekocht.
Producten
die bij een andere detailhandelaar of website dan owletcare.nl zijn
gekocht, moeten worden geretourneerd aan de oorspronkelijke
aankooplocatie, in overeenstemming met het retourbeleid van die
aankooplocatie.
Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van het product/de producten.
Geretourneerde
producten moeten in goede fysieke staat zijn (niet fysiek gebroken of
beschadigd), uitsluitend ter beoordeling door Owlet.
Als producten zonder RA-nr worden geretourneerd, kunnen we je terugbetaling niet in behandeling nemen.
De
producten moeten binnen drie weken na het invullen van het RA-formulier
worden geretourneerd aan Bomedys om als geldige retourzending te worden
beschouwd.
Afhankelijk
van je financiële instelling kan het tot 7 werkdagen duren voordat de
verwerking van je teruggave op je rekening is bijgeschreven. De
terugbetaling zal gebeuren in de vorm van de oorspronkelijke betaling
waarmee de bestelling werd geplaatst. Als de kaart waarmee je je
bestelling hebt geplaatst niet meer in je bezit is, zal je financiële
instelling je geld teruggeven in de vorm van een cheque.
Je ontvangt een e-mail wanneer je retourzending door Owlet is ontvangen en verwerkt.
AANVULLENDE INFORMATIE:
Cadeaubonnen kunnen niet worden gerestitueerd.
De
producten moeten binnen drie weken na het invullen van het RA-formulier
worden geretourneerd aan Bomedys om als geldige retourzending te worden
beschouwd.
Verzend- en administratiekosten worden niet gerestitueerd.
Bij aankoop van een product van een niet-erkende verkoper of website (eBay, enz.) vervalt het retournerings- en garantiebeleid.
Zorg
ervoor dat je alle onderdelen bijsluit in de retourzending van je
apparaat. Bij onvolledige retourzendingen (ontbrekend basisstation of
ontbrekende sensor) wordt alleen de verkoopwaarde terugbetaald van de
onderdelen die door de retourverwerkingsafdeling van Owlet zijn
ontvangen.
Jij
bent verantwoordelijk en dient alle verzendkosten vooraf te betalen;
tevens aanvaard je alle risico's van verlies of beschadiging van het
product of de producten tijdens het transport naar Owlet.
We
raden je ten zeerste aan om te zorgen voor een verzendbewijs voor je
retourzending via de koerier of postbedrijf, voor het geval we het
artikel niet ontvangen